Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اپلیکیشن و نرم افزارپیشنهاد سردبیر

آموزش دیس لایک کردن ویدیو در تیک تاک

محتوای آزار دهنده را از الگوریتم خود دور نگه دارید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

الگوریتم هوشمند شبکه اجتماعی تیک تاک (TikTok) اغلب اوقات می‌تواند محتوای بسیار مناسبی را براساس علایق و سلایق شما در بخش For You به نمایش بگذارد. اما زمانی که این الگوریتم به درستی ایفای نقش نکند این احتمال وجود دارد که تایملاین شما با ویدیوها و محتوایی که علاقه‌ای به آن‌ها ندارید یا برای شما آزاردهنده هستند پر شود.

در اینجا ما فقط دباره مسائل فاحش صحبت‌ نمی‌کنیم، برای مثال بحث اصلی فقط پیرامون محتواهای سیاسی، اجتماعی یا مذهبی که مطابق با عقاید شما نباشند نیست. در واقع مسائل بسیار ساده‌تر مثل ویدیوهای موسیقی یا طنز و یا حتی برخی از چالش‌های تیک تاک که به سرعت معروف می‌شوند هم ممکن است برای شما آزاردهنده باشند و نخواهید آن‌ها را در تایملاین خود تماشا کنید. تصور کنید در حال ورق زدن ویدیوها هستید و ناگهان به ویدیوهای فالگیرانی که به مشتریان خود مشاروه می‌دهند می‌رسید، طبیعتاً هر کاربری به این نوع ویدیوها نیاز ندارد. اما راه حل چیست؟ برای یک‌دست شدن و گلچین کردن محتوای مورد علاقه خود باید چه کاری انجام دهید؟

راه حل چیست؟

خوشبختانه برای خلاص شدن از محتوای آزاردهنده در تیک تاک یک راه حل وجود دارد و این راه حل چیزی نیست جز دیس لایک (Dislike) کردن ویدیوها. البته توجه داشته باشید که در این شبکه اجتماعی گزینه‌ای به صورت مستقیم برای این کار طراحی نشده و روش کار با آن کمی با سایر شبکه‌های اجتماعی مثل فیس بوک یا یوتیوب متفاوت است. در واقع شما باید چند مرحله بسیار ساده را برای انجام این کار طی کنید که در ادامه شرح خواهیم داد.

مراحلی که برای دیس لایک کردن ویدیو در تیک تاک باید طی کنید

  • روی ویدیوئی که مورد پسند شما نیست برای چند ثانیه لمس کنید (Long Press).
  • سپس یک منوی Pop-Up ظاهر خواهد شد که به شما این امکان را می‌دهد که ویدیو را ریپورت (اگر احساس می‌کنید که ویدیو مدنظر توهین آمیز است از گزینه Report استفاده کنید) یا به لیست علاقه‌مندی‌های خود اضافه کنید. اگر ویدیو مذکور را دوست ندارید تنها کافیست روی گزینه Not Interested لمس کنید.
  • در مرحله بعدی دو گزینه برای شما نمایش داده می‌شود که یکی از آن‌ها مربوط «عدم نمایش ویدیوهای کاربر مذکور» و دیگری هم برای «عدم نمایش ویدیوهایی که از یک آن قطعه صوتی استفاده می‌کنند» است (برای مثال اگر از یک آهنگ یا صدای خاص در تیک تاک خسته شدید و دیگر نمی‌خواهید آن را بشنوید می‌توانید این گزینه را انتخاب کنید).

همانطور که مشاهده کردید همه چیز بسیار ساده و کوتاه بود. شما همچنین قادر خواهید بود تا با لمس طولانی روی ویدیوهایی که مدت زمان بیشتری دارند مستقیماً به گزینه‌‌های Not Interested و Report دسترسی داشته باشید. با این روش دیگر شاهد محتوای آزاردهنده در تایملاین خود نخواهید بود. اگر همچنان سوال یا مشکلی پیرامون شبکه اجتماعی تیک تاک دارید می‌توانید در بخش دیدگاه‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

منبع
The Verge

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all دیدگاه
morteza
morteza
2 سال قبل

ممنون مفید بود. مخصوصا تیک تاک میرم یک نیم ساعتی حداقل گیر میکنم توش و ترجیح میدم ویدیو هایی باشه که دوست دارم نه فقط نت هدر کردن و رد کردنشون

دکمه بازگشت به بالا